Το Facebook είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς των social media, είμαι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τους περισσότερους εγγεγραμμένους αλλά και ενεργούς χρήστες στον πλανήτη. Πέρα όμως από τα προφανή, το Facebook είναι και μία χωρίς προηγούμενο διαφημιστική πλατφόρμα. Η ποσότητα και η ποιότητα των στοιχείων που έχει συλλέξει από χρήστες σε όλο τον κόσμο, εξασφαλίζουν εκπληκτικές δυνατότητες στόχευσης στους διαφημιζόμενους. Το Facebook συνεχώς εξελίσσει και ανανεώνει την πλατφόρμα του, με αποτέλεσμα κάποιες από τις παρεχόμενες διαφημιστικές δυνατότητες να είναι λιγότερο γνωστές από άλλες. Στο άρθρο παρουσιάζουμε την δυνατότητα να συνδέετε και να διαχειρίζεστε όλα τα υποκαταστήματα της επιχείρησής σας από ένα κεντρικό σημείο, μέσω της ενότητας «Τοποθεσίες» (Location) , που θα την βρείτε στην επαγγελματική σελίδα σας (Facebook Business Page) στο αριστερό μενού της σελίδας ρυθμίσεις (Settings). Εάν δεν μπορείτε να δείτε αυτήν την ενότητα, θα πρέπει να υποβάλετε αίτημα πρόσβασης στο Facebook (Αίτημα πρόσβασης στις τοποθεσίες). Για λεπτομερή οδηγό, βήμα-βήμα καταχώρησης των τοποθεσιών της επιχείρησης σας, πατήστε εδώ.

“Με την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας, θα πληροίτε τις προϋποθέσεις για διαφήμιση με στόχο «επισκέψεις στο κατάστημα» (Store Visits Objective).”

Πρόκειται για μια πολυσυζητημένη δυνατότητα (ακόμη δεν έχει αναπτυχθεί & υλοποιηθεί πλήρως) όπου μέσω του Location service του κινητού τηλεφώνου, θα μπορούμε να γνωρίζουμε εάν ο χρήστης που είδε την διαφήμιση, επισκέφτηκε τελικά και το κατάστημα. Η συγκεκριμένη δυνατότητα έχει εγείρει διάφορες αντιδράσεις ανά τον κόσμο. Από την μία είναι το όνειρο κάθε διαφημιστή και διαφημιζόμενου, από την άλλη υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις σε ότι αφορά την ιδιωτικότητα των χρηστών. Το σύστημα επίσης έχει πολλές ατέλειες καθώς είναι αδύνατον να λειτουργήσει σωστά σε περιοχές με πυκνή δόμηση καταστημάτων ή σε εμπορικά κέντρα.

Για τις επιχειρήσεις με ένα σημείο παρουσίας, οι παραπάνω δυνατότητες δεν είναι διαθέσιμες. Αντ’ αυτού προτείνουμε την διαφήμιση με στόχο «Απήχηση» (Reach). Με το συγκεκριμένο διαφημιστικό στόχο μας δίνεται η δυνατότητα να ειδοποιούνται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας όσοι χρήστες πλησιάζουν στην έδρα μας σε μία προκαθορισμένη ακτίνα, αλλά επιπλέον μπορούμε να ορίσουμε και την συχνότητα με την οποία θα εμφανίζεται το διαφημιστικό μας μήνυμα σε κάθε χρήστη ξεχωριστά.